tisdag 13 november 2007

Hostelishost

I´m back, efter luftrörskatarr, öronkatarr och en lunginflammation som slog ut mig i flera veckor. Har fortfarande lite tungt att andas men har börjat jobba igen. Det har ju inte hänt så mycket under den här perioden, har mest sovit och önskat mig frisk. Legat i soffan och stirrat på min gulmålade tapetväv i vardagsrummet och blivit galen, så nu är en målare bokad tills nästa vecka. Vitt blir det, med en fondvägg (nähä, du skämtar, joho, det är sant) Alla har väl fondvägg men jag vill också ha en helt enkelt. Fast jag har valt en mer spretig variant. En vacker tapet som ser handmålad ut. Dyr är den också *flämt* hehe :-) Jag målar alltid själv, hellre än bra kanske, men i det här fallet när hela rummet plus hallen ska bredspacklas och efter en längre tids sängliggande så ger jag mig. Varsågod du man i vita byggarkläder, här får du pengar, gör underverk. Gör mitt vardagsrum vackert. Jag är nästan frisk nu, jag vill se friska saker.

2 kommentarer:

Mie sa...

Låter som ett alldeles lysande sätt att återhämta krafterna!
Jag vill oxå ha fondvägg;)

*SaKi* sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅhhhhh vad snyggt!
Habegäret sätter igång här hos mig =)

psss...välkommen tillbaka =)